Відкрити головне меню

Настоящее время — міжнародний російськомовний телеканал з редакцією у Празі, медіа-проект Радіо «Свобода» за участі «Голосу Америки»[1]. Офіційне цілодобове мовлення розпочав 7 лютого 2017 року. Доступний на кабельних, супутникових і цифрових платформах[2].

Настоящее время
емблема
Країна Чехія Чехія
Зона мовлення Росія Росія
Україна Україна
Естонія Естонія
Грузія Грузія
Латвія Латвія
Литва Литва
Молдова Молдова
Польща Польща
Туреччина Туреччина
Час мовлення цілодобово
Мова мовлення російська
Центр керування Прага, Чехія Чехія
Тематика каналу інформаційно-новинна
Дата початку
мовлення
7 лютого 2017
Засновник Радіо «Свобода»
Власник(и) Конгрес США
Керівник(и) Кенан Алієв
Дейзі Сінделар
Сайт currenttime.tv

Телеканал фінансується Конгресом США через Раду керуючих з питань мовлення[3]. Згідно концепції, завданням каналу є «просування демократичних цінностей та інститутів»[3].

ІсторіяРедагувати

14 жовтня 2014 на Радіо «Свобода» і «Голосі Америки» була запущена щоденна програма «Настоящее время»[4]. У жовтні 2016 року проект розширився і став працювати як телеканал[4]. Виконавчий продюсер Кенан Алієв сказав в інтерв'ю Рейтер : «Ми вважаємо, що наш об'єктивний і збалансований канал послужить альтернативою дезінформації та брехні, яку іноді ми бачимо в російських державних виданнях»[2]. За словами шеф-редактора відділу цифрового мовлення каналу «Настоящее время» Гленна Кейтса, команду телеканалу надихнула популярність коротких відеороликів у «Facebook» від таких видань як «BuzzFeed» і Аль-Джазіра[5]. За словами директора медіапроекту Дейзі Сінделар, потенційна аудиторія каналу — 3,5 млн телеглядачів[6].

13 листопада 2017 року телеканал «Russia Today» був зареєстрований в США як іноземний агент[7]. Вже 15 листопада Міністерство юстиції Росії пригрозило обмежити діяльність каналу «Настоящее время» через те, що в ньому містяться «ознаки виконання функцій іноземного агента»[7]. 5 грудня 2017 року Мін'юстиції РФ визнало телеканал «Настоящее время» засобом масової інформації, «що виконує функції іноземного агента»[8]. Депутати Держдуми пропонують закрити телеканал «Настоящее время», який «ігнорує російську норму про маркування ефіру для каналів, які отримали статус іноземного агента»[9].

ПриміткиРедагувати

  1. Настоящее Время. Настоящее Время (ru). Процитовано 2018-06-16.  (рос.)
  2. а б Radio Free Europe launches new Russian-language TV channel. Рейтер. 2017-02-07. Процитовано 2018-05-16.  (рос.)
  3. а б О нас. Currenttime.tv. Процитовано 2018-05-16.  (рос.)
  4. а б В Киеве презентовали телеканал «Настоящее время». Крым. Реалии. 2017-02-27. Процитовано 2018-05-16.  (рос.)
  5. Новый русскоязычный телеканал намерен противодействовать пропаганде Кремля. inosmi.ru. 2017-02-10. Процитовано 2018-05-16.  (рос.)
  6. Возвращение советологии. Новая газета. 2016-11-02. Процитовано 2018-05-16.  (рос.)
  7. а б Минюст увидел у телеканала «Настоящее время» признаки иностранного агента. РБК. 2017-11-15. Процитовано 2018-05-16.  (рос.)
  8. Реестр иностранных средств массовой информации, выполняющих функции иностранного агента. minjust.ru. 2017-12-05. Процитовано 2018-05-16.  (рос.)
  9. Депутаты предложили закрыть "Настоящее время" за неподчинение законам РФ (ru). Gomel-Sat.bz - Форум о спутниковом телевидении. Процитовано 2018-08-05.  (рос.)

ПосиланняРедагувати