Відкрити головне меню

NewsOne

інформаційний телеканал

«NewsOne» — інформаційний телеканал, телевізійний комплекс інформаційного мовлення, розташований в Україні.[1]

NеwsOne
NewsOneUA logo17.jpg
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Час мовлення Цілодобово
Мова мовлення російська
українська
Формат
зображення
576i 16:9 (SDTV)
1080i (HDTV)
Тематика каналу Інформаційний
Дата початку
мовлення
27 червня 2010 року
Засновник Вадим Рабінович
Власник(и) Тарас Козак
раніше — Євген Мураєв
Споріднені канали Україна 112 Україна
Україна ZIK
Україна RABINOVICH TV
Голос каналу Олександр Паляниця
Вадим Ярошенко
Слоган «Це про тебе»
Сайт newsone.ua (рос.)

ІсторіяРедагувати

10 листопада 2014 року телеканал почав мовлення в форматі 16:9.

24 серпня 2015 року телеканал змінив логотип, оформлення, графічне оформлення та студію.

Наприкінці 2015-го — на початку 2016-го років канал за популярністю посів третє місце серед інформаційних каналів України.[2] На 2016 рік канал входив до основних кабельних мереж України та транслювався в аналогових і цифрових пакетах операторів в HD і SD форматах.[1] Був присутній в ефірному цифровому пакеті DVB-T в Києві і області.

Супутникове мовлення здійснюється через супутник Аstra 4a на Україну, Європу і західно-європейську частину Росії.

З 14 червня 2019 року телеканал входить до складу медіахолдингу «Новини» (належить Тарасові Козаку, соратнику проросійського політика й кума Володимира Путіна Віктора Медведчука[3]), куди також входять телеканали «ZIK» і «112 Україна».[4]

Згідно офіційної перевірки каналу Нацради з питань телебачення та радіо виявила фактами «розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті в ефірі каналу». 20 вересня 2019 канал звернувся до Окружного адміністративного суду з позовом про скасування рішення Ради про результати позапланової перевірки каналу[3]. Згодом Нацрада подала справу до суду, вимагаючи анулювати каналу ліцензію на мовлення. В той же час представники каналу подали до суду проти Нацради, вимагаючи скасувати рішення щодо перевірки каналу щодо дотримання Закону «Про інформацію»[5].

Інформаційна політикаРедагувати

Канал пропагує близькі до власника політичні сили та їх позицію. В листопаді 2016 канал отримав попередження щодо порушення законів України, яке полягало у проведенні політичної агітації у міжвиборчий період, коли це було заборонено[6].

Перший заступник Голови ВРУ Ірина Геращенко заявила, що участь власників каналу у власних ефірах — це непристойність.

Після скандального ток-шоу в студії каналу, коли власник каналу Євгеній Мураєв обстоював російські пропагандистські штампи про Майдан та назвав Революцію гідності «державним переворотом», деякі медіа-критики звинуватили його у державній зраді[7]:

« 29 листопада на очах притомних глядачів у студії «Українського формату» відбулося самовикриття NewsOne. Якщо перед тим можна було хіба що підозрювати ведучих та експертів-політиків у роботі за темниками російської пропаганди, то минулої середи стало зрозуміло: канал NewsOne – це рупор хімічно чистої, дистильованої контрреволюції й російської пропаганди. »

Особливості каналуРедагувати

  • 5 телевізійних майданчиків для прямих трансляцій, що працюють з 6:00 до 23:00
  • 23 камери у всіх великих містах, дозволяють відстежувати місцеві події
  • 100 % ефіру власного виробництва
  • 52 реаліті події в день, 360 подій на тиждень
  • формат гостьових студій з ведучими каналу.

ЛоготипиРедагувати

Телеканал змінив три логотипи. Теперішній — 4-й за рахунком. З 2010 по 2015 рік знаходився у лівому нижньому куті. З 2015 по 2017 рік і з 2019 року знаходиться у правому верхньому куті. З 22 травня 2017 по 30 вересня 2019 року знаходився у лівому верхньому куті.

  • З 27 червня 2010 по 9 листопада 2014 року логотипом був квадрат з фіолетовим обрамленням та білою серединою. У верхній частині розміщений фіолетовий прямокутник зі словом «NEWS» білого кольору. У нижній частині великого прямокутника — слово «ONE» фіолетового кольору на білому тлі. Логотип знаходився у лівому нижньому куті та був анімованим.
  • З 10 листопада 2014 по 23 серпня 2015 року логотипом був паралелограм з тонкими контурами, нерівномірно поділений похилою лінією на 2 частини по вертикалі: у лівій частині було слово «NEWS» синього кольору на білому тлі, у правій частині — слово «ONE» білого кольору на червоному тлі. Знаходився там же.
  • З 24 серпня 2015 по 21 травня 2017 року логотипом були слова «NEWS» (сірого кольору) та «ONE» (червоного кольору). Логотип мав мінімальну об'ємність. Знаходився у правому верхньому куті.
  • З 22 травня 2017 року по теперішній час використовується той же логотип, але зник ефект об'ємності та колір слова «NEWS» став білим. З 22 травня 2017 по 30 вересня 2019 року логотип знаходився у лівому верхньому куті, з 1 жовтня 2019 року знаходиться у правому верхньому куті.

Супутникове мовлення[1]Редагувати

  • Супутник — Astra 4A:
  • Орбітальна позиція — 4,8°Е (східної довготи)
  • Частота прийому — 12073 МГц
  • Поляризація — горизонтальна (H)
  • Символьна швидкість — 27,500 Мсимв/с
  • Корекція помилок — (FEC) 3/4
  • Формат стиснення — MPEG-2
  • Кодування — FTA (некодований).

ВласникиРедагувати

  • канал належав Рудольфу Кірносу, власнику телеканалу EU Music;
  • серпень 2010 — 50 % акцій каналу перейшло медіахолдингу Вадима Рабіновича Media International Group (MIG);
  • 12 травня 2011 — замість ТОВ «Реаліті Ті-Ві», власником інших 50 % акцій каналу став особисто Вадим Рабінович;
  • січень 2012 — обидва пакети акцій консолідувалися у безпосередній власності Рабіновича;
  • січень 2014 року — 31 серпня 2018 — член партії «НАШІ», до цього «За Життя», «Опозиційного блоку» і «Партії регіонів», нардеп Євген Мураєв.[8]
  • 31 серпня — 5 жовтня 2018 - Андрій Портнов, колишній заступник голови Адміністрації Президента (2010—2014), народний депутат VI-ого скликання ВР від партії «Батьківщина» та юрист
  • 5 жовтня 2018 — Тарас Козак, народний депутат VIII-ого скликання ВР від фракції «Опозиційного блоку», права рука Віктора Медведчука.

ПриміткиРедагувати

  1. а б в Про нас | NewsONE. newsone.ua (uk). Процитовано 2017-06-03. 
  2. Канал NewsOne - новый лидер информационного вещания в Киеве. Спасибо всем, кто с нами и за нас - ФОКУС. ФОКУС. Процитовано 2016-04-20. 
  3. а б NewsOne позивається до Окружного суду щодо результатів перевірки Нацради. Радіо Свобода (uk). Процитовано 2019-09-20. 
  4. Тарас Козак став новим власником каналу ZIK і створив медіахолдинг, який очолив Олексій Семенов. detector.media (uk). 2019-06-14. Процитовано 2019-06-14. 
  5. Нацрада через суд просить анулювати ліцензію NewsOne. РБК-Украина (ru). Процитовано 2019-10-17. 
  6. NewsOne отримав попередження за політичну рекламу партії Рабиновича та Мураєва
  7. Інна Долженкова. Сеанс самовикриття в «Українському форматі» як рупора контрреволюції та російської пропаганди.//Детектор Медіа, 1.12.2017
  8. Вадим Рабінович продав телеканал News One регіоналу Євгену Мураєву. Телекритика. Процитовано 2016-04-20. 

ПосиланняРедагувати