Відкрити головне меню

«НАШ.МАКСІ-ТВ» — український новинно-політичний телеканал. Почав тестове мовлення 7-го, а повноцінне — 19 листопада 2018 року[1] на базі жіночого каналу «МАКСІ-ТВ».

НАШ.МАКСІ-ТВ
ТОВ «Наша Прага»
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Час мовлення цілодобово
Мова мовлення українська, російська
Центр керування Київ
Формат
зображення
576i 16:9 (SDTV)
Тематика каналу Інформаційна
Дата початку
мовлення
19 листопада 2018 (повноцінне мовлення)
Замінив Maxxi TV
Засновник Євген Мураєв
Власник(и) Євген Мураєв
Керівник(и) Тигран Мартиросян (керівник каналу)
Євген Дудник (генеральний продюсер)
Олена Рудік (генеральний директор)
Слоган Наш. Покаже
Сайт nash.live

Про каналРедагувати

Канал створено на базі жіночого телеканалу «Максі-ТВ», що мовив з 2007 року. Перший час канал мав логотип «Максі-ТВ, незабаром НАШ». Спочатку канал мовив незаконно. Максі-ТВ, маючи ліцензію, не отримавши відповідний дозвіл, змінило назву, як це передбачено законом.[2][3]

Керує каналом Тигран Мартиросян, колишній продюсер антиукраїнського політичного каналу NewsOne. В ефірі транслюються відеоролики, де директором каналу вказано Олену Рудік, колишню гендиректорку NewsOne.

Засновник — проросійський антиукраїнський політик, народний депутат, власник партії «Наші» Євген Мураєв.[2][4]

З 1 січня 2019-го мережа Lanet припинила трансляцію каналу.[5]

5 жовтня 2019-го Дмитро Гордон в ефірі каналу взяв інтерв'ю у екс-прем'єра з команди Януковича, втікача Миколи Азарова. З огляду на це Рада з питань ТБ та радіо призначила перевірку телеканалу через розпалювання ворожнечі в висловлюваннях Азарова, а також поширення необ'єктивної інформації телеканалом[6].

ВласникиРедагувати

Телеканал належить ТОВ «Наша Прага», що у свою чергу належить офшору кіпріоток Єлени Папахрістодулу Псінтру та Зої Іоанну «Demosena Investments Ltd.»[7]. Кінцевим бенефіціаром є Володимир Мураєв, батько Євгена Мураєва.[8]

Також, вказаним кіпріоткам належить офшор «Bimersano Services Ltd.», якому підпорядковано 9,96 % акцій російського банку «Промсвязьбанк», що обслуговує всі фінансові операції Міністерства оборони РФ[9].

Параметри супутникового мовленняРедагувати

  • супутник: ASTRA 4A (4.8°E);
  • частота: 12.284 ГГц;
  • поляризація: вертикальна
  • символьна швидкість: 27500;

ВедучіРедагувати

  • Тигран Мартиросян
  • Ростислав Сухачов
  • Макс Назаров
  • Ангеліна Пичик
  • Антон Довлатов
  • Анастасія Гусарєва
  • Альона Чорновол
  • Ярослава Маслова
  • Поліна Логунова
  • Олександра Сигал
  • Іван Дудчак
  • Артем Нікіфоров
  • Олександр Бєлов
  • Оксана Гречко
  • Тарас Чечко
  • Влад Волошин
  • Ольга Веремій
  • Олександра Сенько
  • Дмитро Гордон
  • Олеся Бацман

ПриміткиРедагувати

  1. Мураєв запустив телеканал «НАШ» на базі жіночого каналу «Максі-ТВ». detector.media (uk-UA). Процитовано 2018-11-07. 
  2. а б Новий канал скандального Мураєва: що з ним не так і чому це важливо?. 24 Канал. Процитовано 2019-03-24. 
  3. Как Нацсовет не разрешил новому каналу Мураева легализоваться. Психологическая драма с элементами художественного свиста. МедиаНяня - таблоид для и про медиа. Процитовано 2019-03-24. 
  4. Що треба знати виборцю про Євгена Мураєва
  5. З 01.01 Мережа Ланет припиняє трансляцію каналів «NewsOne» та «Максі TV» («НАШ») у всіх технологіях | Київ. Ланет (uk-UA). 2018-12-31. Процитовано 2019-03-24. 
  6. Нацрада перевірить телеканал "Наш" через інтерв'ю з Азаровим. РБК-Украина (ru). Процитовано 2019-10-17. 
  7. Новий канал скандального Мураєва: що з ним не так і чому це важливо?. detector.media (uk). Процитовано 2018-12-08. 
  8. Мураєв запустив телеканал «Наш» на базі жіночого каналу «Максі-ТВ». detector.media (uk). Процитовано 2019-03-24. 
  9. Новий канал скандального Мураєва: що з ним не так і чому це важливо?. detector.media (uk). Процитовано 2018-12-08. 

ПосиланняРедагувати