UBR (англ. Ukrainian Business Resource — Український Бізнес Ресурс) — у минулому український телевізійний бізнесовий канал, що почав супутникове мовлення 2009 року[2][3].

UBR
ТОВ «ЄС ПРОДАКШЕН ГРУП»[1]
Країна Україна Україна
Зона мовлення Україна Україна
Центр керування Київ, телецентр «Олівець»
Формат
зображення
576і 4:3 (SDTV)
Дата початку
мовлення
2 березня 2009
Дата кінця мовлення 1 січня 2017
Причина закриття Анулювання ліцензії
Власник(и) «Мультимедіа-інвест Груп»
Сайт ubr.ua

Історія ред.

Телеканал почав «UBR» працювати у 2007 році як інтернет-портал[3][4]. В ефірі були економічні новини в Україні і світі, інтерв'ю з першими особами українського бізнесу, експрес-інформація про тенденції ринку у вигляді інформерів: курси валют від НБУ, динаміка цін на нафту, золото і безліч іншої інформації.

З 2013 року телеканал входив до складу медіахолдингу «Вести Україна».

У 2014 році телеканал посилив свій інформаційний блок шляхом введення оперативних online трансляцій з місць подій, збільшення частоти трансляцій новинних блоків, які оновлювалися в режимі реального часу і виходили кожні 30 хвилин.

28 грудня 2016 року стало відомо, що з 1 січня 2017 року телеканал UBR припиняє мовлення. 29 грудня медіахолдинг «Вести Украина» повідомив, що ухвалив рішення припинити мовлення телеканалу UBR через економічну ситуацію в Україні, «упередженість до ліцензійних активів холдингу» та «необґрунтовані претензії Нацради»[5].

Програми ред.

  • Новини — кожні 30 хвилин, у випусках ― лише оперативна інформація і аналіз головних тем та подій дня
  • Без коментарів
  • Країна live — програма, в якій піднімалися найскладніші питання, які турбували людей
  • Моменти тижня — недільна ротація серії сюжетів, що відображують зміни в країні та світі протягом тижня
  • Радіо «Вести» («Точка Зрения», «Тема Калныша», «Максимум Мнений», «Деньги Блинова», «Мужчина и Женщина», «Большое Интервью»)
  • Автоманія
  • Техноманія
  • Масштабні трагедії
  • Топ ЮТУБ
  • Спорт
  • Футбол
  • Огляд преси
  • Погода
  • Ділові події — програма про важливі, ексклюзивні, актуальні і резонансні теми, коментарі, прогнози, матеріали-поради, життєві матеріали
  • Прямі ефіри різних подій — трансляції із засідань Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, штабу ВСУ, прес-конференцій, подій, мітингів тощо

Логотипи ред.

Телеканал змінив 4 логотипи. Знаходилися у правому верхньому куті екрана.

Логотип Опис
  З 2 березня до 23 червня 2009 року логотипом були три помаранчеві прямокутники, в яких вписані літери «У», «Б», «Р». Знаходився у правому верхньому куті екрана.
  З 24 червня 2009 до 19 квітня 2013 року використовувався схожий логотип: три жовтогарячі квадрати, в яких вписані літери «U», «B», «R». Знаходився там само.
  З 19 квітня 2013 до 19 січня 2015 року використовувався логотип, схожий до попереднього, але жовтогарячі квадрати замінено блідо помаранчевими паралелограмами, а в літер змінився шрифт.
  З 20 січня 2015 до 31 грудня 2016 року логотипом було біле слово «UBR» із червоними контурами. Логотип став напів прозорий.

Досягнення ред.

Власники ред.

У серпні 2011 року 70 % акцій «ESG» було продано кіпрській компанії «Multimedia Ltd»[6], і за інформацією прес-служби компанії, саме Юрій Каплуненко продав свою частку у «ESG». Кінцеві власники кіпрської компанії «Multimedia Ltd» невідомі, але, за припущеннями тогочасного гендиректора телеканалу «ТВі» Миколи Княжицького, власники не змінювались і продаж був формальністю, покликаною убезпечитися від звинувачень у зловживанні та переведенні коштів через офшор[7].

У 2012 році власниками каналу були українська компанія ТОВ «ES Group» (укр. ЄС Продакшен груп). За даними Державного реєстру телерадіоорганізацій власниками ТОВ «ЄС Продакшен груп» станом на 2011 рік були Каплуненко Юрій Володимирович та Юраков Олександр Дмитрович.

У червні 2013 року телеканал UBR придбав Ігор Гужва з наміром переформатувати до кінця року у цілодобовий новинний канал, змінивши назву на «Вести TV», чого так і не сталося. Телеканал приєднали до медіа-холдингу «Мультимедіа-інвест груп», у який також входять щоденна безкоштовна газета «Вести», тижневий журнал «Вести. Репортёр», «Радио Вести» та сайт vest-ukr.com[8][9]

Примітки ред.

  1. Регулятор анулював ліцензію «UBR». Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.
  2. http://www.telekritika.ua/news/2009-02-26/44083 [Архівовано 2013-12-21 у Wayback Machine.] Телекритика: 2 березня розпочне повноцінне мовлення канал UBR компанії ESGroup
  3. а б http://esg.ua/uk/page/history.html [Архівовано 24 серпня 2012 у Wayback Machine.] Історія ESG
  4. Архівована копія. Архів оригіналу за 26 вересня 2012. Процитовано 23 серпня 2012.{{cite web}}: Обслуговування CS1: Сторінки з текстом «archived copy» як значення параметру title (посилання)
  5. Нацрада анулювала ліцензію каналу UBR холдингу «Вести Украина» - Детектор медіа. web.archive.org. 12 січня 2017. Архів оригіналу за 12 січня 2017. Процитовано 4 травня 2021.
  6. http://www.telekritika.ua/news/2011-08-31/65377 [Архівовано 2012-01-06 у Wayback Machine.] Телекритика: Кіпрська компанія стала власником 70 % UBR
  7. http://www.telekritika.ua/news/2011-08-30/65356 [Архівовано 2012-01-06 у Wayback Machine.] Власником UBR стала кіпрська компанія Multimedia Ltd.
  8. Ігор Гужва купив канал UBR і переформатує його на «Вести TV». web.archive.org. 17 червня 2013. Архів оригіналу за 17 червня 2013. Процитовано 4 травня 2021.
  9. Гужва залишив медіа-холдинг «Вести Украина». Радіо Свобода (укр.). Архів оригіналу за 4 травня 2021. Процитовано 4 травня 2021.