Відкрити головне меню

Экономические известия (укр. Економічні відомості) — перша щоденна українська ділова газета.

Экономические известия

Ei logo.png


Тип ділова щоденна газета

Видавець «Медіа інвест груп»
Редактор Дмитро Горюнов
Засновано 2004
Припинення публікацій 2012 (друкована версія)
Мова російська

Веб-сторінка eizvestia.com

Створена колишніми головними редакторами газети «Бізнес». Видавалася у 20042012 роках. Влітку 2012 року трансформована у портал ділових новин eizvestia.com. Наразі належить холдингу «Медіа інвест груп».

Зміст

ХронологіяРедагувати

«Паперовий» періодРедагувати

Виходила з травня 2004 року. Заснована колишніми головними редакторами газети «Бізнес» Ігорем Власюком та Костянтином Доніним в березні 2004 року. Фінансував проект Сергій Тігіпко.

Газета стала першим в Україні економічним виданням, яке виходило друком частіше ніж один раз на тиждень. В травні-листопаді 2004 року газета виходила тричі на тиждень, з грудня 2004 по вересень 2005 року чотири рази на тиждень, далі п'ять разів. Належала групі ТАС.

У 2006 році видання придбав співвласник «Індустріального союзу Донбасу» (ІСД) Сергій Тарута. Газета увійшла до холдингу «Медіа Інвест Груп», що на той момент уже володів журналом «Експерт» та інтернет-порталом ubp.com.ua, а з 2010 року почав випуск жіночого журналу LQ.

Фінансові проблеми. Перехід в онлайн-режимРедагувати

Кілька років поспіль у редакції гостро стояла проблема боргів по зарплаті. Доходило навіть до страйку.

20 липня 2012 «Медіа інвест груп» оголосив про припинення випуску друкованих версій газети «Экономические известия» і журналу «Статус» і їх консолідацію у інтернет-порталі ділових новин eizvestia.com[1]. Того ж дня вийшов останній (1813-й) номер газети[2].

Наприкінці 2012 року з порталу звільнено частину журналістів[3]. Заробітну плату решти поставлено в залежність від статистики відвідувань їх матеріалів[4].

Судовий процес із банком «Союз»Редагувати

Навесні 2013 року комерційний банк «Союз» звернувся до суду з позовом на 1 млн грн. до видавця «Экономических известий» у зв'язку з перепублікацією на інтернет-порталі eizvestia.com статті журналіста Юрія Бутусова про факти розкрадання коштів в АТ «Родовід Банк» з газети «Дзеркало тижня. Україна»[5]. Згодом іще один позов на аналогічну суму також подав заступник голови правління КБ «Союз» і екс-віце-президент АБ «Родовід» Сергій Дядечко. Судові засідання по обидвох позовах проходять у закритому режимі[6][7].

Медіа-експерти вважають, що подання багатомільйонних позовів до ЗМІ є намаганням змусити його мовчати та не публікувати невигідну інформацію. Також це може бути спробою рейдерського захоплення[8].

Головні редакториРедагувати

ПриміткиРедагувати

  1. «Экономические известия» и «Статус» уходят в онлайн(рос.)
  2. «Экономические известия» і «Статус» закриваються і переходять в онлайн. Архів оригіналу за 2012-07-22. Процитовано 2013-05-31. 
  3. З «Экономических известий» звільнено частину журналістів. Архів оригіналу за 2013-04-16. Процитовано 2013-05-31. 
  4. Зарплата журналістів «Экономических известий» залежатиме від кількості переглядів їх матеріалів. Архів оригіналу за 2013-04-16. Процитовано 2013-05-31. 
  5. Оригінал скандальної статті(рос.)
  6. Суд за позовом банку «Союз» до «Экономических известий» пройде у закритому режимі. Архів оригіналу за 2013-04-24. Процитовано 2013-05-31. 
  7. Ще один суд за позовом голови банку «Союз» до «Экономических известий» проходить у закритому режимі. Архів оригіналу за 2014-12-09. Процитовано 2013-05-31. 
  8. Вікторія Сюмар: за позовом банку «Союз» щодо передруку новини може стояти спроба рейдерського захоплення ЗМІ. Архів оригіналу за 2013-04-25. Процитовано 2013-05-31. 
  9. И.о. главреда газеты «Экономические известия» назначен Александр Бердинских вместо Юрия Свирко(рос.)
  10. Александр Бердинских ушел из "Экономических известий"(рос.)
  11. В.о. головреда «Экономических известий» призначено Дмитра Горюнова. Архів оригіналу за 2014-12-09. Процитовано 2013-05-31. 

ПосиланняРедагувати