}} Малятко TV — перший україномовний дитячий телевізійний супутниковий телеканал.

Малятко TV
Країна Україна Україна
Мова мовлення українська
Дата початку
мовлення
1 серпня 2009
Власник(и) Володимир Кметик
Голос каналу Леся Горова, Людмила Клименко
Слоган «Розважаючи – навчай!»
Сайт malyatko-tv.com.ua

ОписРедагувати

Телеканал в ефірі з 1 серпня 2009 року. Програми телеканалу орієнтовані на сімейний перегляд. Контент: українські та іноземні анімаційні серіали, пісні, віршики тощо.

Телеканал адаптує для українського глядача французькі, іспанські, бельгійські, японські, італійські, англійські, німецькі та китайські анімаційні серіали.

В ефірі демонструється більше 300 дитячих пісень, кількість яких зростає. Також телеканал виготовляє віршики, абетки та інші повчальні забавлянки для найменшеньких глядачів та їхніх батьків. Найпопулярніша авторка анімаційних дитячих віршиків — Ганна Чубач. Дитячим поетом також є Леонід Ямковий. Справжніми окрасами телеканалу є авторки та виконавиці популярних дитячих пісень — Леся Горова та Наталія Май, дитячі колективи — «Зернятко», під керівництвом Раїси Заклецької, «Горличка», під орудою Галини Равлінко та творчий центр Наталії Май.

Мовлення здійснюється виключно українською.

Директор і власник телеканалу — Кметик Володимир Іванович.

З 1 квітня 2018 року телеканал мовить у форматі 16:9.

Супутникове мовленняРедагувати

З 15 червня 2017 року мовлення телеканалу «Малятко TV» здійснюється з наступними параметрами:

  • Супутник — Amos 7 4° W
  • Частота прийому — 12315, 12410 МГц
  • Символьна швидкість — 15, 20,833 Мсимв/с
  • Корекція помилок (FEC) — 7/8
  • Поляризація — горизонтальна (H).

Суд щодо позбавлення ліцензії телеканалу «Інтер»Редагувати

Телеканал "Малятко TV" на початку літа 2016 року подав позов до адміністративного суду, де просив скасувати рішення про продовження строку ліцензії та оголосити чесний і відкритий конкурс, щоб українські телеканали отримали можливість мовити замість прокремлівських рупорів[1].

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення незаконно продовжила ліцензію «Інтеру».[2][3][4][5]


ВиноскиРедагувати

ПосиланняРедагувати