Відкрити головне меню
Marianne (magazine)
фр. Marianne
Країна видання Франція Франція
Періодичність виходу тижневик
Мова Французька
Головний редактор Joseph Macé-Scaron
Засновник Жан-Франсуа Кан
Власник Robert Assaraf[d]
Засновано 1997
Наклад 300,000 примірників
Початкова ціна 3€
ISSN 1275-7500 1275-7500

Вебсторінка: [http://[1] '"`uniq--ref-00000000-qinu`"']

Зміст

MarianneРедагувати

(Французький вимова: ​maˈʁjan, укр. Маріанна французький щотижневий журнал. Маріанна розповідає про політичне та економічне життя Франції та про інших країни світу, дає актуальну інформацію з гарячих точок планети, висловлює свою думку на події що відбуваються в сучасному світі, які відбуваються не тільки у Франції, але і в інших країнах. На сторінках журналу ви знайдете багато матеріалів про політиків, філософів, акторів та інших діячів культури і науки багатьох країн.[2]

ІсторіяРедагувати

Маріанна була створена в 1997 році Жан-Франсуа Кан[3] з Морісом Szafran як автор редакційної. Основний акціонер компанії є Роберт Ассараф з 49,4% акцій.[4]

Маріанна затверджує розподіл 300000 копій в тиждень, але перевищила на 580 000 з французьким Новини Журнал рекордсмен «Справжній Саркозі» у квітні 2007 року.[5]

2007 Президентські вибориРедагувати

У 2007 на президентських виборів у Франції редактором Маріанни був Жан-Франсуа Кан, Моріс Сзафран. Ніколя Domenach відкрито підтримав правоцентристської кандидата Франсуа Байру. У той же час вони піддавалися «фаворитом редакції» і виступали за французс соціалістічес партію кандидат Сеголен Руаяль.

Крім того, вони привели сильну «анти-Саркозі» кампанію в журналі видали в спеціальному випуску, опублікованому в квітні 14 ~ 20 (# 521) за день до голосування, стверджуючи, що кандидат Ніколя Саркозі був «божевільним» (який був назву Попередній випуск) в негативному портрет «всіх небезпек». Така агресивна практика досить часто використовується у Великій Британії та Сполучених Штатах є незвичайний для Франції.

Випуск № 521 «Real Саркозі» (Le Vrai Саркозі) був названий на честь популярної анти-Саркозі пропаганди відео вперше випущений 5 липня 2006 в онлайн-послуг  — як Dailymotion (2132686 переглядів) французьким колегою з YouTube (927770) — лівими прихильниками групи РЕСО (близько до Соціалістичної партії Франції «з Домінік Стросс-Кан крило) автор» AntiSarko "2005 онлайн кампанії, яка стала бестселером журналу (580000 примірників).[6] з тих пір зробив онлайн безкоштовно на веб-сайті журналу для питання добре продається з винятковим з друку і двох Передрук, але деякі журналісти стверджували, що критичні зауваження щодо Саркозі та зміцнив прихильників Саркозі за процесом віктимізації.

Кришка під назвою попередній випуск років (# 520) «несправність Саркозі: він вибрав Буша Америку від Ширака Франції» (La брак Саркозі: Іра choisit l'Amérique де Буша CONTRE La France-де-Жака Ширака), як посилання на Саркозі побував один з небагатьох французьких політиків спочатку підтримують 2003 вторгнення в Ірак , яке було описано французами далеко зліва і ліве крило, як «збій»[7] і в частині Шарля де Голля , правого крила, як «помилка».

НакладРедагувати

Починаючи з 2005 року, журнал може похвалитися 220 000 примірників проданих в середньому, і починаючи з серпня 258 000 примірників; до кінця року було продано 300 000 екземплярів.

Два іксклюзівних номера вийшли накладом в 500 000 примірників , у тому числі суботній номер 14 квітня 2007, за тиждень до першого туру президентських виборів у Франції 2007 року, коли журнал опублікував статтю з пропозицією розкрити «справжнє обличчя» Ніколя Саркозі .

Після президентських виборів 2012 року, газета не переглядає свою редакційну лінію і переживає кризу в продажах (- 9,6% в 2012 році) і доходів (3000000 EUR очікуваних втрат у 2013 році). Генеральний директор Моріс Szafran оголосив про свою відставку 6 листопада 2013, стверджуючи, стратегічне розбіжність з іншими акціонерами.

  Жан-Франсуа Кан оживляє розробку нової Маріанни, під його керівництвом редакція працює з червня по грудень 2013 перед передачею керівництва Джозефу Мейс-SCARON.

Структура власностіРедагувати

До 2005 року найбільшим акціонером був Роберт Ассараф (49.38% акцій)[8], а також голова наглядової ради Маріанна[9]. Основними акціонерами є сьогодні:

57%: Ів Chaisemartin; 31%: Маріанна Фінанси (Maurice Szafran) Інші акціонери: Пол Ледерман, Гай Sitbon, Тьєррі Верет, Франк Ульман.

Державні субсидіїРедагувати

За даними Міністерства культури і масових комунікацій, Маріанна отримала 1504222 євро фінансової допомоги від держави у 2012 році[10]

ПриміткиРедагувати

  1. 280px-MARIANNE_LOGO.PNG
  2. http://www.marianne2007.info/index.php?preaction=joint&id_joint=51318
  3. http://books.google.com.ua/books?id=bREQibN9i-sC&pg=PA721&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
  4. Архівована копія. Архів оригіналу за 27 вересень 2007. Процитовано 7 лютий 2015. 
  5. Архівована копія. Архів оригіналу за 23 серпень 2007. Процитовано 7 лютий 2015. 
  6. Архівована копія. Архів оригіналу за 23 серпень 2007. Процитовано 7 лютий 2015. 
  7. Архівована копія. Архів оригіналу за 3 листопад 2009. Процитовано 7 лютий 2015. 
  8. http://www.lemonde.fr/actualite-medias/article/2005/09/12/marianne-cherche-a-se-developper-et-a-rester-independant_688216_3236.html
  9. Архівована копія. Архів оригіналу за 16 жовтень 2014. Процитовано 7 лютий 2015. 
  10. http://www.culturecommunication.gouv.fr/Actualites/En-continu/Aides-a-la-presse-les-chiffres-2012