Відмінності між версіями «Главред»

16 байтів додано ,  10 років тому
нема опису редагування
У грудні 2010 року холдинг «Главред-медіа» прийняв рішення «призупинити» видання журналу, навівши таку аргументацію:
 
„По{{цитата|По перше: фінансові складності у розвитку друкованих ЗМІ, зростання у наступному році цін на папір і друк з одного боку і звуження ринку реклами в пресі з другого віддаляє видання від виходу на точку беззбитковості, зменшення фінансування акціонерів. І ця ситуація погіршується. По друге, як відомо «Главред-медіа» є видавцем журналу «Профіль», що знаходиться теж у ніші загальнополітичних тижневих журналів. В результаті чого присутній елемент взаємоконкуренції у вкрай перегрітому сегменті ринку“ринку<ref>[http://www.telekritika.ua/news/2010-12-21/58602 «Главред-медіа» призупиняє випуск журналу «Главред»] // [[Телекритика.]], 21 грудня 2010]</ref>.}}
 
== Примітки ==