Bild (Більд, дослівно з німецької — малюнок, зображення) — найбільша німецька щоденна ілюстрована газета-таблоїд, яку друкує видавництво Axel Springer Verlag. Перший випуск газети вийшов 24 червня 1952 загальним тиражем 455.000 примірників, мав чотири сторінки і поширювався безкоштовно. Щоденний наклад — близько 3,4 мільйона примірників, з яких продається в середньому близько 2,66 мільйона. Належить медіа-концерну Axel Springer SE[en]. У Німеччині називається «бульварною» і є яскравим представником німецькомовної жовтої преси[1].

Bild
Logo BILD.svg
Logo BILD.svg

Країна Flag of Germany.svg Німеччина
Тип Щоденний Таблоїд
Мова німецька
Жанр Таблоїдна журналістика
Політична належність Правий популізм
Місце публікації Берлін
Видавець Axel Springer SEd
Формат Нордичний
Періодичність 1 доба

Засновано 1952
Засновник Аксель Шпрінгер
Власник Axel Springer SE
Головний редактор Кай Дікманн
Ціна 0,50-0,80 € (у залежності від регіону)
Головний офіс Берлін
Наклад

2 086 125 пн-сб;

1 118 497 у неділю Bild am Sonntag (IVW 3/2015)

bild.de
CMNS: Bild у Вікісховищі

ІсторіяРедагувати

Стиль газети створений німецьким журналістом Акселем Шпрінгером за зразком «бульварної преси» Великої Британії, з якою він познайомився в Гамбурзі під час перебування там Британських Збройних Сил після Другої світової війни.

Перший випуск газети вийшов 24 червня 1952 загальним накладом 455 тис. примірників, мав чотири сторінки і поширювався безкоштовно (пізніше ціна була встановлена в 10 пфенігів, зараз газета у великих містах коштує 0,70 €). Перший великий заголовок звучав: «Кордон близько Гельмштедт гарантується!» (мається на увазі кордон з НДР). Спочатку підписки на газету не існувало, але в даний час можна підписатися як на традиційну «паперову», так і на електронну версію видання. Щоденний наклад — близько 3,4 мільйона примірників, з яких продається в середньому близько 2,66 мільйона (майже 33 тисячі з цієї кількості — в безпаперовому форматі — через інтернет), за передплатою розповсюджується близько 82,3 тис. примірників (з них близько 6,87 тисяч — підписка на електронну версію)[2].

ІдеологіяРедагувати

В епоху ФРН видання дотримувалося правих поглядів (підтримка політики США, диктатур в Греції і ПАР, капіталізму, ідеї про возз'єднання Німеччини), негативно оцінюючи НДР і прихильників лівих і соціал-демократичних ідей[3]. До кінця 2010-х до списку ворогів додалися уряд Ангели Меркель (як символ деполітизації німецької політики), а також крайні праві (Альтернатива для Німеччини), за оцінкою The Guardian.

Газета підтримує тісні стосунки з політичною елітою Німеччини. Разом з тим газета як в минулому, так і в сьогоденні поляризує німецьке суспільство на своїх прихильників і супротивників, в 1960-х і 2010-х роках видання особливо радикалізувалось[3].

Електронна версія газетиРедагувати

Офіційний сайт газети: http://www.bild.de/:

  • Прив'язка до соц. мережі «Facebook»;
  • 297 млн відвідувачів;
  • Головний Редактор Джуліан Reichelt;
  • Bildmobil.

Цільова аудиторіяРедагувати

  • 58 % чоловіків;
  • 67 % користувачів від 20 до 49 років;
  • 43 % мають високий рівень освіти (мін. Висока / середня школа);
  • 62 % мають чистий сімейний дохід € 2,000 і більше.

BildmobilРедагувати

Інтернет-пропозиція: BILDmobil Startset на основі карт попередньої оплати (prepaid card). З покупкою цієї пропозиції користувачі отримували sim-карту для стільникового зв'язку і безкоштовний доступ до мобільного порталу BILD зі свого телефону. Тобто BILD почала свій власний бізнес у сфері телекомунікації, користуючись купленим мобільним сервісом; вийшло щось на зразок приватної марки продукту в мережі гіпермаркетів.

ПриміткиРедагувати

  1. Архівована копія. Архів оригіналу за 23 грудень 2015. Процитовано 22 грудень 2015. 
  2. Архівована копія. Архів оригіналу за 23 грудень 2015. Процитовано 22 грудень 2015. 
  3. а б Bild, Merkel and the culture wars: the inside story of Germany’s biggest tabloid. the Guardian (en). 2020-07-16. Процитовано 2020-12-14. 

ПосиланняРедагувати