Відмінності між версіями «Večernji list»

Ніяких змін в розмірі ,  9 років тому
м
«Вечерні ліст» видає загребська компанія «Večernji list d.d». Газету засновано у [[1959]]-му в Загребі. Її попередником був «Вечерні вієснік», який вперше вийшов на 24 сторінках [[2 червня]] [[1957]] року. Згодом його перейменували на «Narodni list», а відтак дали нинішню назву.
 
«Вечерні ліст» підтримав свою репутацію консервативного видання після виборів [[1990]] року в Хорватії. [[Франьо Туджман]] і [[ХДС]] виявили зацікавленість у тому, щоб безпосередньо мати контроль над газетою з допомогою приватизації. Івич-ПасаличПашалич (Ivić Pašalić), один із найближчих соратників Туджмана, взяв участь у цьому процесі. Згодом на вимогу громадськости проведено перевірку, яка мала на меті з'ясувати законність цієї приватизації, але не знайшла ніяких порушень закону. Великого удару цій газеті завдано в квітні [[1998]] року, коли почав виходити «Ютарні ліст» («Jutarnji list»)&nbsp;— лівого політичного спрямування й більш ліберальний. Відтоді «Вечерні ліст» втратив лідерство в мас-медіа Хорватії. З [[2000]] року він перейшов у власність австрійської компанії «Styria Medien AG» і став знову лідирувати в рейтингах. За даними опитування, яке виконала агенція «GfK Centar za istraživanje tržišta» у [[2001]] році, «Вечерні ліст», маючи численні регіональні випуски, посідає провідне місце серед мас-медіа країни<ref>Результат дослідження популярности хорватських видань (телефонна анкета), [[2001]]&nbsp;р. [http://www.gfk.hr/press/citanost.htm ]</ref>.
 
Зі своїм проектом «Футбол серця» [[2006]] року часопис став третім на конкурсі «Ifra Cross Media Awards 2006» за моніторинг чемпіонату світу з футболу<ref>Повідомлення про нагороду. [http://www.styria.com/hr/news/news.php?page=4&news_id=149&lng=hr&PHPSESSID=f8d9e2f2f8072d3d]</ref>.