Відмінності між версіями «Večernji list»

817 байтів вилучено ,  9 років тому
нема опису редагування
| веб-сторінка = http://www.vecernji.net
 
}}
'''«Večernji list»''' (''«Вечерні ліст»'' — «Вечірня газета») — [[Хорватія|хорватська]] щоденна вечірня [[газета]], виходить у столиці країни — [[Загреб]]і; один із найпопулярніших друкованих [[ЗМІ]] Хорватії.
 
«Вечерні ліст» підтримав свою репутацію консервативного видання після виборів [[1990]] року в Хорватії. [[Франьо Туджман]] і [[ХДС]] виявили зацікавленість у тому, щоб безпосередньо мати контроль над газетою з допомогою приватизації. Івич-Пасалич (Ivić Pašalić), один із найближчих соратників Туджмана, взяв участь у цьому процесі. Згодом на вимогу громадськости проведено перевірку, яка мала на меті з'ясувати законність цієї приватизації, але не знайшла ніяких порушень закону. Великого удару цій газеті завдано в квітні [[1998]] року, коли почав виходити «Ютарні ліст» («Jutarnji list») — лівого політичного спрямування й більш ліберальний. Відтоді «Вечерні ліст» втратив лідерство в мас-медіа Хорватії. З [[2000]] року він перейшов у власність австрійської компанії «Styria Medien AG» і став знову лідирувати в рейтингах. За даними опитування, яке виконала агенція «GfK Centar za istraživanje tržišta» у [[2001]] році, «Вечерні ліст», маючи численні регіональні випуски, посідає провідне місце серед мас-медіа країни<ref>Rezultat istraživanja čitanosti hrvatskih dnevnika (telefonska anketa iz 2001.) [http://www.gfk.hr/press/citanost.htm]</ref>.
 
"BBCЗі News"своїм єпроектом проект "«Футбол серця"» [[2006]] року. часопис посів третє місце уна конкурсі "«Ifra Cross Media Awards 2006"» Моніторингза моніторинг чемпіонату світу з футболу<ref>Styrijino priopćenje o osvojenoj nagradi. [2http://www.styria.com/hr/news/news.php?page=4&news_id=149&lng=hr&PHPSESSID=f8d9e2f2f8072d3d]</ref>.
 
More damaging for Večernji list was the start of Jutarnji list, a rival daily newspaper, in April 1998. Večernji list lost the top position in the Croatian media market.
 
In early 2000s, the newspaper, officially owned by a Virgin Islands financial group, was sold to Styria Medien AG, an Austria-based media group. Under new management, the newspaper began to win back its readership, especially when it took a more critical approach towards the government. This approach intensified when Ivo Sanader became the country's prime minister. That, combined with the appointment of Miljenko Manjkas, an old Tuđman cadre, for editor-in-chief, and especially some non-objective anticommunist texts, led many to speculate that Ivić Pašalić, Sanader's archrival, might indeed be behind the newspaper. According to an article in Jutarnji list, Sanader recently threatened Styria AG's management with an investigation of privatisation and subsequent sales unless the newspaper's editorial policy was changed.[citation needed]
 
Večernji list is considered conservative newspapers.
 
Вечір Бюлетень вважається консервативною газети.
 
"Večernji list" je projektom "Nogomet srcem" [[2006]]. osvojio treće mjesto na natjecanju "Ifra Cross Media Award 2006", za praćenje [[Svjetsko_prvenstvo_u_nogometu_-_Njemačka_2006.|Svjetskog prvenstva u nogometu]].<ref>Styrijino priopćenje o osvojenoj nagradi. [http://www.styria.com/hr/news/news.php?page=4&news_id=149&lng=hr&PHPSESSID=f8d9e2f2f8072d3d] </ref>