Відмінності між версіями «Večernji list»

31 байт додано ,  9 років тому
нема опису редагування
Вечір вісник хорватської щоденної газети, яку опубліковані загребська компанія «Večernji list d.d». Газету засновано у [[1959]]-му в Загребі. Її попередником був «Вечерні вієстнік», який вперше вийшов на 24 сторінках [[2 червня]] [[1957]] року. Згодом його перейменували на «Narodni list», а відтак дали нинішню назву.
 
«Вечерні ліст» залишився вірний цій репутації після виборів [[1990]] року в Хорватії. [[Франьо Туджман]] і [[ХДС]] виявили зацікавленість у тому, щоб безпосередньо мати контроль над газетою за допомогою приватизації. Івич-Пасалич (Ivić Pašalić), один із найближчих соратників Туджмана, взяв участь у цьому процесі. Проведено перевірку, яка мала на меті з'ясувати законність цієї приватизації, і не знайдено ніяких порушень закону. Великого удару цій газеті завдано в квітні [[1998]] року, коли почав виходити «Ютарні ліст» («Jutarnji list») — орган більш лівого політичного спрямування й більш ліберальний. Відтоді «Вечерні ліст» втратив лідерство в мас-медіа Хорватії. З [[2000]] року «Вечерні ліст»він перейшов у власність австрійської компанії «Styria Medien AG» і став знову лідирувати в рейтингах. За даними опитування, яке виконала агенція «GfK Centar za istraživanje tržišta» у [[2001]] році, ця«Вечерні газеталіст», Вечірмаючи вісникчисленні провіднірегіональні [1]випуски, національнихпосідає газет в країні,провідне змісце сильнимсеред регіональниммас-медіа питанькраїни.
 
"BBC News" є проект "Футбол серця" 2006 року. посів третє місце у конкурсі "Ifra Cross Media Awards 2006" Моніторинг чемпіонату світу з футболу [2].