Відкрити головне меню

Зміни

оформлення, правопис
| ціна =
| власник = [[Нью-Йорк Таймс Компані]]
| видавець = [[Артур Шульцбергер - молодший]]
| директор = [[Скотт Гікін-Кане́ді]]
| головний редактор = [[Джілл Абрамсон]], із [[липня]] [[2011]] р.
== Історія ==
[[Файл:Nytimes hq.jpg|left|thumb|200px|[[Будівля Нью-Йорк Таймс]]]]
"«The New York Times"» була заснована як «New-York Daily Times» 18 вересня 1851 журналістом і політиком Генрі Джарвісом Реймондом (1820–18691820—1869), пізніше членом Партії Вігів і другим головою Республіканського Національного Комітету, і колишнім банкіром Джорджем Джонсоном. Незабаром вони продали газету за копійки (сьогоднішній еквівалент дорівнює 28 центам). Газета вкоротила свою назву до «The New-York Times» в 1857году. У 1890-х роках дефіс в назві міста був прибраний. 21 квітня 1861, «The New York Times» відійшла від свого початкового розкладу випуску публікацій «Понеділок-субота» і приєдналася до інших великих щоденних газет, додавши ще тираж у недільному номері і запропонувавши щоденне висвітлення теми громадянської війни. Головний офіс «The New York Times» був атакований під час Нью Йоркського призовного бунту або Тижня
Заклику, який був провокований початком призову на обов'язкову військову службу в Північній Об'єднаної Армії в розпалі громадянської війни 13 липня 1863 Вплив газети зріс у період з 1870—1871 року, коли вона опублікувала серію статей про викриття Вільяма Твіда, голови міської Демократичної партії, відомої в місті як «Tammany Hall» — що призвело до кінця панування в мерії Нью-Йорка «Tweed Ring's». У 1880-х «The New York Times» поступово відходить від редакційної підтримки кандидатів Республіканської партії, щоб стати більш політично незалежною та аналітичної газетою; в 1884 році демократ Гровер Клівленд (колишній мер Баффело і губернатор штату Нью-Йорк) у своїй першій президентській кампанії підтримує газету. Хоча цей перехід коштував «The New York Times» 'втрати читачів серед яких консерватори, бізнес-орієнтовані читачі, читачі вищих верств, але в кінцевому підсумку газета відновила кількість читачів в перебігу декількох років і повільно придбала репутацію справедливої та неупередженої газети, особливо в 1890-х роках під керівництвом нового власника, видавця, Адольфа Окса з Чаттануга, штат Теннессі.
 
«The New York Times» була придбана Адольфом Оксом, видавець «Chattanooga Times», в 1896 році. У наступному році, він придумав
слоган газети: «У нас всі новини, які можна надрукувати»(All the News That's Fit to Print), яка розташовується в правому верхньому куті на першій сторінці газети впродовж наступних 120 років. Це було ударом для газет-конкурентів, таких як газета [[Джозеф Пулітцер|Джозефа Пулітцера]] «[[New York World]]» та [[Вільям Рендольф Херст|Вільяма Рендольфа Херста]] «[[New York Journal]]», які були відомі в той час, як похмурі, сенсаційні і з наявністю хибних думок і фактів, відомих в кінці століття як «жовта преса» (жовта журналістика). Під керівництвом Окса, продовжуючи і розширюючи традиції Генрі Раймонда (які були ще з часів Джеймса Гордона Беннета в «New York Herald», який
"передував появі в Нью-Йорку Пулітцера і Херста) «The New York Times» домоглася міжнародного впливу, репутації та тиражу. У 1904 році «The
газети впродовж наступних 120 років. Це було ударом для газет-конкурентів, таких як газета Джозефа Пулітцера «New York World» та Вільяма
New York Times» отримала першу негайну відповідь на радіотелеграф про морську битву, звіт про знищення Імператорського Російського Балтійського флоту в битві на Порті Артур в протоці Цусіма — Східне узбережжя Кореї в Жовтому морі західній частині Тихого океану під час російсько-японської війни (одна з найбільш важливих, що змінили історію, військово-морських битв).
Рендольфа «New York Journal», які були відомі в той час, як похмурі, сенсаційні і з наявністю хибних думок і фактів, відомих в кінці століття як
«жовта преса» (жовта
журналістика). Під керівництвом Окса, продовжуючи і розширюючи традиції Генрі
Раймонда (які були ще з часів Джеймса Гордона Беннета в «New York Herald», який
передував появі в Нью-Йорку Пулітцера і Херста)" The New York Times
"домоглася міжнародного впливу, репутації та тиражу. У 1904 році «The
New York Times» отримала першу негайну відповідь на радіотелеграф про морську битву, звіт про знищення Імператорського
Російського Балтійського флоту в битві на Порті Артур в протоці Цусіма — Східне
узбережжя Кореї в Жовтому морі західній частині Тихого океану під час російсько-японської
війни (одна з найбільш важливих, що змінили історію, військово-морських битв).
У 1910 році була проведена перша передача по повітрю в Філадельфії. Перше
трансатлантична доставка по повітрю через дирижабль в Лондон сталася в 1919
році. У 1920 «4 AM Airplane Edition» було відправлено літаком в
Чикаго для того, щоб цей документ опинився в руках у делегатів Республіканської
партії до вечора.
 
У 1910 році була проведена перша передача по повітрю в Філадельфії. Перша трансатлантична доставка по повітрю через дирижабль в Лондон сталася в 1919 році. У 1920 «4 AM Airplane Edition» було відправлено літаком в Чикаго для того, щоб цей документ опинився в руках у делегатів Республіканської партії до вечора.
У 1940 році, газета «Нью Йорк Таймс» розширила своє охоплення і масштаб. У 1942 році
 
Регулярно почали з'являтися кросворди, а в 1946 році також з'явився і розділ
У 1940 році, газета «Нью Йорк Таймс» розширила своє охоплення і масштаб. У 1942 році регулярно почали з'являтися [[кросворд]]и, а в 1946 році також з'явився і розділ моди. «Нью-Йорк Таймс» почала міжнародне видання в 1946 році. У 1967 році Міжнародне видання перестало випускатися з причини того, що «Нью-Йорк Таймс» приєдналася до власників «[[New York Herald Tribune]]» і «[[The Washington Post]]», щоб опублікувати «[[International Herald Tribune]]» в Парижі. Газета купила класичну радіостанцію (WQXR) в 1946 році. На додаток до володіння WQXR, газета також раніше володіла АМ- WQEW (1560 AM). Класичний музичний формат радіо одночасно транслювався на обох частотах до початку 1990-х років, коли біг-бенд і стандартні музичні формати WNEW-AM (зараз WBBR) перейшли з частоти 1130 AM на 1560. Радіостанція AM змінила літери назви з WQXR на WQEW. До початку 21-го століття, Нью-Йорк Таймс орендувала WQEW для ABC Radio для його формату Радіо Disney, яка мовить на 1560 AM. Дісней став власником WQEW в 2007 році. 14 липня 2009, було оголошено, що WQXR була продана WNYC, який 8 жовтня 2009 перейшов на хвилю 105,9 FM і почав використовувати станцію як некомерційну. Студією новин було оголошено переможцем Пулітцерівської премії в 2009 році «New York Times», яка стала третьою національною газетою за кількістю тиражу після «[[USA Today]]» і «[[The Wall Street Journal]]». Газета належить The New York Times Company, у якому нащадки Адольфа Окса відіграють домінуючу роль. У 2009 році тираж газети впав на 7,3 відсотка до 928 000 примірників; це перший раз з 1980 року, коли тираж опускається до позначки нижче одного мільйона. 26грудня 2010 було повідомлено, що тираж газети в будні дні склав 906 100 примірників і 1 356 800 екземплярів по неділях. В окрузі, районі Нью-Йорка, газета коштує $ 2.50 з понеділка по суботу і $ 5 в неділю. Газета «Нью Йорк Таймс» має не тільки свою штаб-квартиру, але
моди. «Нью-Йорк Таймс» почала міжнародне видання в 1946 році. У 1967 році
також 10 бюро новин в регіоні Нью-Йорк, 11 національних інформаційних бюро і 26 зарубіжних інформаційних бюро. Нью-Йорк Таймс скоротила ширину сторінки до 12 дюймів (300 мм) з 13,5 дюймів (340 мм), прийнявши 6 серпня 2007 ширину, яка стала стандартним форматом для всіх
Міжнародне видання перестало випускатися з причини того, що «Нью-Йорк Таймс»
газет США. Через неухильне зниження продажів друкованого варіанту і зростання інтернет варіантів засобів масової інформації та соціальних медіа, газета переживає скорочення протягом кількох останніх років.
приєдналася до власників
New York Herald Tribune і The Washington Post, щоб опублікувати International
Herald Tribune в Парижі. Газета купила класичну радіостанцію (WQXR) в 1946
році. На додаток до володіння WQXR, газета також раніше володіла АМ- WQEW (1560
AM). Класичний музичний формат радіо одночасно транслювався на обох частотах до
початку 1990-х років, коли біг-бенд і стандартні музичні формати WNEW-AM (зараз
WBBR) перейшли з частоти 1130 AM на 1560. Радіостанція AM змінила літери назви з WQXR на WQEW. До початку 21-го століття, Нью-Йорк Таймс
орендувала
WQEW для ABC Radio для його формату Радіо Disney, яка мовить на 1560 AM. Дісней
став власником WQEW в 2007 році. 14 липня 2009, було оголошено, що WQXR була
продана WNYC, який 8 жовтня 2009 перейшов на хвилю 105,9 FM і почав
використовувати станцію як некомерційну. Студією новин було оголошено
переможцем Пулітцерівської премії в 2009 році «New York Times», яка стала
третьою національної газетою за кількістю тиражу після USA Today і The Wall
Street Journal. Газета належить The New York Times Company, у якому нащадки
Адольфа Окса відіграють домінуючу роль. У 2009 році тираж газети впав на 7,3
відсотка до 928 000 примірників; це перший раз з 1980 року, коли тираж
опускається до позначки нижче одного мільйона. 26 грудня 2010 було повідомлено, що тираж газети в будні дні склав 906 100 примірників і 1356800 екземплярів по
неділях. В окрузі, районі Нью-Йорка, газета коштує $ 2.50 з понеділка по суботу
і $ 5 в неділю. Газета «Нью Йорк Таймс» має не тільки свою штаб-квартиру, але
також 10 бюро новин в регіоні Нью-Йорк, 11 національних інформаційних бюро і 26
зарубіжних інформаційних бюро. Нью-Йорк Таймс скоротила ширину сторінки до 12 дюймів (300 мм) з 13,5 дюймів (340
мм), прийнявши 6 серпня 2007 ширину, яка стала стандартним форматом для всіх
газет США. Через неухильне зниження продажів друкованого варіанту і зростання інтернет
варіантів засобів масової інформації та соціальних медіа, газета переживає
скорочення протягом кількох останніх років.
 
===  Будівля штаб-квартири ===
Перша будівля газети була розташована за адресою 113 Nassau Street в Нью-Йорку. У 1854 році газета переїхала на 138 Nassau Street, а в 1858 році, вона переїхала на 41 Park Row, що зробило «Нью Йорк Таймс» першою газетою, яка була розташована в будинку, побудованому спеціально для цієї мети. У 1904 році газета переїхала на Times Tower, розташований на 1475 Broadway, в районі під назвою Longacre Square, який пізніше був перейменований у відомий Times Square в честь газети. Будівля також відрізняється електронною новиннєвою стрічкою, яка відома в народі як «Блискавка» («The Zipper»). На цій стрічці ззовні будівлі з'являються різні заголовки. Цей метод все ще використовується, але в даний час управляється інформаційним агентством [[Reuters]]. Після дев'яти років перебування офісу у вежі газети Таймс-сквер була побудована додаткова будівля на 229 West 43rd Street. Після декількох розширень, в 1960 році будівля на 43-й Street стала головною штаб квартирою газети, і Times Tower на Бродвеї був проданий в наступному році. Він служив головною будівлею друкарні газети до 1997 року.
Перша будівля газети була розташована за адресою 113 Nassau Street в
Нью-Йорку. У 1854 році газета переїхала на 138 Nassau Street, а в 1858 році, вона переїхала на 41 Park Row, що зробило «Нью Йорк Таймс» першою газетою, яка
була розташована в будинку, побудованому спеціально для цієї мети. У 1904 році
газета переїхала на Times
Tower, розташований на 1475 Broadway, в районі під назвою Longacre Square, який
пізніше був перейменований у відомий Times Square в честь газети. Будівля також
відрізняється електронною новиннєвою стрічкою, яка відома в народі як «Блискавка („The Zipper“)». На цій стрічці ззовні будівлі з'являються різні
заголовки. Цей метод все ще використовується, але в даний час управляється
інформаційним агентством Reuters. Після дев'яти років перебування офісу у вежі
газети Таймс-сквер була побудована додаткова будівля на 229 West 43rd Street.
Після декількох розширень, в 1960 році будівля на 43-й Street стала головною штаб квартирою газети, і
Times Tower на Бродвеї був проданий в наступному році. Він служив головною
будівлею друкарні газети до 1997 року.
 
Десять років по тому, New York Times перевела свій відділ новин і штаб-квартиру із Західної 43-й вулиці в блискучу нову вежу на 620 Восьмій авеню між Західною 40-й і 41-ою вулицями, на Манхеттені — прямо навпроти Восьмої авеню. Нова штаб-квартира для газети, офіційно відома як [[The New York Times Building]], але неофіційно називається багатьма жителями Нью Йорка як нова «Times Tower», є хмарочосом, який був побудований за проектом [[Ренцо П'яно]].
Десять років по тому, New York Times перевела свій відділ
новин і штаб-квартиру із Західної 43-й вулиці в блискучу нову вежу на 620
Восьмій авеню між Західною 40-й і 41-ою вулицями, на Манхеттені — прямо
навпроти Восьмої
авеню. Нова штаб-квартира для газети, офіційно відома як The New York Times
Building, але неофіційно називається багатьма жителями Нью Йорка як нова
«Times Tower», є хмарочосом, який був побудований за проектом Ренцо
П'яно.
 
== Власник ==
У 1896 році Адольф Окс купив збиткову газету «Нью-Йорк Таймс» і організував New York Times Company. З тих пір була заснована одна із знаменитих газетних династій Окс-Сульцбергер. У 1960 році, після того як видавець газети став публічною компанією, сім'я продовжує контролювати газету, маючи у власності контрольний пакет акцій класу Б. Власники акцій класу А мають обмежене право голосу. Така подвійна система дозволяє власникам продовжувати контролювати компанію після того, як вона стала публічною. Родині Окс-Сульцбергерів належить 88 % акцій класу Б. Будь-яка зміни, які проводяться в структурі компанії, газети, повинно проводиться і бути ратифікованим 6 з 8 директорів, які користуються довірою родини. Членами правління є: Daniel H. Cohen, James M. Cohen, Lynn G. Dolnick, Susan W. Dryfoos, Michael Golden, Eric MA Lax, Arthur O. Sulzberger, Jr. and Cathy J. Sulzberger.
 
== Кредити та інвестиції ==
20 січня 2009 New York Times анонсував, що [[Карлос Слім]], мексиканський телекомунікаційний магнат і 2-га у світі найбагатша людина, дав 250 $ мільйоні позики газеті «для того, щоб фінансувати його бізнес». З того часу, Слім зробив додаткові інвестиції в акції Times; посилаючись на Reuters, його позиція на 6 жовтня 2011 досягла позначки 8,1 % володіння акціями класу А.
 
== Відомі журналісти ==
Газета складається з трьох розділів:
 
1.  Новини: Міжнародні, національні, столичні, бізнес, технології, наука, здоров'я, спорт, метрополітен, освіта, погода та некрологи.
 
2. Думки: Редакційні статті, нередакційні статті, листи до редакції.
зменшує розмір ширини своєї газети до шести дюймів. В епоху зменшення кількості
тиражу і значних втрат доходів від реклами для більшості друкованих версій
американських газет, це зміна, крок, який призведе до 5 % зниження охопленням
новин, матиме цільові заощадження в розмірі $ 12 млн на рік для видавництва.
Незабаром газета змінила формат і перейшла від традиційних 54 дюймів (1,4 м)
 
== Політичні переваги ==
Згідно з даними опитування громадської думки, проведеного в 2007 році Rasmussen Reports, торкаючись політичних переконань ЗМІ, 40 % респондентів вважає, що Таймс має ліберальні переваги, 20 % опитаних вважають, що у газети немає політичного забарвлення, і 11 % людей вірять, що газета має консервативний ухил. У грудні 2004 року, Університет Каліфорнії провівши дослідження дав газеті The New York Times бал 63,5 за 100-бальною шкалою, 0 — найбільш консервативний ухил і 100 — найбільш ліберальний ухил. Special Report, вечірня програма на Fox News, в порівнянні, отримала 39,7 бали. У середині 2004, громадський редактор газети Деніел Окрент, написав думку, в якій він сказав, що Нью-Йорк Таймс мала ліберальний ухил у висвітленні новин деяких соціальних питань, таких як аборти і дозвіл одностатевих шлюбів.
Він також заявив, що цей ухил відображається в космополітизмі газети. Д. Окрент не став коментувати детально питання про упередженість у висвітленні інших «важливих політичних новин», таких як питання податково-бюджетної політики, зовнішньої політики, або питання громадянських свобод, але заявив, що висвітлення газетою теми війни в Іраку було недостатньо критичним з боку адміністрації Буша.