Відкрити головне меню

Зміни

м
Бот: вилучення виділення жирним заголовків
допитів як «суворі» або «жорстокі».</span>
 
== '''<span lang="UK"> </span>'''<span lang="UK">Репутація та нагороди</span> ==
<span lang="UK">New York Times встановила зв'язки
на регіональному рівні з 16 офісами в регіоні Нью-Йорк, на національному з 11
Монографія<ref name=camera-pdf>{{cite web|title=Indicting Israel New York Times Coverage of the Palestinian&ndash;Israeli Conflict{{spaced ndash}} A July 1&nbsp;— December 31, 2011 Study|url=http://www.camera.org/images_user/pdf/NYT%20study%20exec%20summary_ind.pdf| format = [[Portable Document Format|формат PDF]] | work= Monograph Series |publisher=Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America 2012|accessdate=2012-12-19|archiveurl=http://www.webcitation.org/6HdShqSTK|archivedate=2013-06-25}}</ref> про дослідження проведене [[CAMERA]], доходить висновку, що висвітлення арабо-ізраїльського конфлікту в Нью-Йорк Таймс упереджене на користь палестинців, та уникає згадок контр-аргументів<ref name=camera>{{cite web|title=CAMERA Monograph: Indicting Israel: New York Times Coverage of the Palestinian-Israeli Conflict|url=http://www.camera.org/index.asp?x_context=2&x_outlet=35&x_article=2351|publisher=Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America 2012|accessdate=2012-12-19|archiveurl=http://www.webcitation.org/6HdSiSUZe|archivedate=2013-06-25}}</ref>. Дослідження «Осуд Ізраїлю&nbsp;— Висвітлення Палестино-Ізраїльського конфлікту в Нью-Йорк Таймс, 1 липня&nbsp;— 31 грудня 2011 року» ({{lang-en|Indicting Israel - New York Times Coverage of the Palestinian-Israeli Conflict - A July 1 – December 31, 2011 Study}} є частиною серії монографій Комітету за точність висвітлення подій на Близькому сході в Америці ({{lang-en|Committee for Accuracy in Middle East Reporting in America}}, CAMERA) 2012 року. В підсумковому розділі, написаному Рікі Холландером ({{lang-en|Ricki Hollander}}) та Жіладом Іні ({{lang-en|Gilead Ini}}), сказано, що основним висновком дослідження є виявлення незбалансованого, сталого, наскрізного засудження Ізраїлю, яке домінує в розділах новин та коментарів. Також, у висновках йдеться про те, що «точка зору Ізраїлю отримує менше уваги, аніж палестинців, особливо критика Ізраїлю не просто посилена, а навіть підтримується.»<ref name=camera-pdf/> Дослідження охопило всі статті в розділах новин та колонки редактора в друкованій версії газети, що безпосередньо стосуються палестино-ізраїльського конфлікту (1 липня&nbsp;— 31 грудня 2011 року).
 
=== '''<span lang="UK">Війна в Іраку </span>''' ===
<span lang="UK">Через рік після початку війни в
Іраку газета стверджувала, що деякі з її статей не були настільки ж строгими, як вони повинні були бути, і були досить кваліфікованими і часто надмірно
з травня 2005 року по травень 2006 року.</span>
 
=== '''<span lang="UK"> Балканський і анти-сербський ухил</span>''' ===
<span lang="UK">Колишній журналіст Нью-Йорк Таймс
Даніель Сімпсон піддав критиці ухил газети в уявленнях війни в Югославії в 1990
спроби в написанні більш нейтральних статей, були відхилені.</span>
 
=== '''<span lang="UK">Друга Світова війна </span>''' ===
<span lang="UK">4 листопада 2001, в 150-ювілей
The New York Times колишній виконавчий редактор Макс Френкель написав про те, що до і під час Другої світової війни, Таймс проводила послідовну політику
Times Вільям Л. Лоуренс був «на зарплаті військового відомства»</span>
 
=== '''<span lang="UK">Плагіат </span>''' ===
<span lang="UK">У травні 2003 року репортер Таймс
Джейсон Блер був змушений піти у відставку, після того як він був спійманий в
8616

редагувань